Bu platformda yazmaya başlayalı yaklaşık 6 sene oldu. Benim kendimi özgür hissettiğim, kendime ait hissettiğim, çok özel bir yer buralar. Ancak 2023 yılı çok hızlı yorgun ve yoğun geçirdiğim bir dönem olduğu için uzun zamandır hiç yazamadığımı fark ettim.

Biz 2023 yılında büyük bir depremle başladık ve maalesef yılı Savaş şehit haberleri ile kapattık. Belki bu uzun ve üzücü süreç benim kendi içimde huzuru bulmamı zorlaştırdı ve elim hiç kalemi ve klavyeye gitmedi.

Ama buralarda olmayı özlemişim. Benim öyle çok takipçim yok hiçbir sosyal medya platformunda öyle ahım şahım takipçim yok. Sanırım böyle bir beklentim de yok Çünkü ben hayatım içerisinde kendimi ayırabildiğim özel anları seviyorum çünkü insan zaman zaman kendinden bile sıkılırken yalnızlık en iyi yol arkadaşı oluyor.

Neler yaptım Bu dönem içerisinde yüreğimin çok ağrıdığı çok ızdırap duyduğu bir yıldı ama insanın bu psikoloji ile hayatına devam etmesi mümkün değil insan olarak birey olarak ne yapabilirim sorusunun cevabını kendimce vermeye çalıştım. Kitap okumaya gayret ettim ama 2023 benim için özel hobilerim açısından da çok kötü bir yıldı kendimi hiçbir zaman kitaplarımı dizilerime filmlerime veremedim.

Her şeye rağmen iyileşmek lazım. Gerçekten gücümüzün kudretimizin olmadığını kabullenmek lazım. Yaşam serüveninin bana verdiği en önemli ders her şeyin bir fıtratının ve bir kaderinin olduğunu ve benim ve benim gibi insanların bunu kabullendiğinde iyileşmeye başladıgini öğretti.

Hepinize keyifli okumalar diliyorum yeniden buradayım…

✌️🥰✌️🥰✌️🥰✌️🥰✌️🥰✌️🥰

Yorum bırakın

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.